torsdag 23 juli 2015

shit happens

jag mår så jävla bra, kan man säga så? FÅR man säga det, när världen står och faller där ute? det finns rätt mycket att reta sig på och bli förbannad på, och media gör sitt bästa för att spä på undergångskänslan, men mitt liv - just nu - känns väldigt bra. Väder och vind, vem bryr sig liksom och saker som har hänt, är det inte dags att vända blad?

Ett år senare och jag är starkare, säkrare, snyggare och smartare än någonsin. Och! Det bästa är att min dotter är det med. Vi båda vet våra gränser och bevakar dessa med humor, självinsikt och självdistans. Sexigare än så blir det inte.

Listan på gillasaker är gjord. Jag vet det jag alltid har vetat, att världen inte står och faller med mig, men att jag så länge jag har ett gott samvete inte kommer att leva livet under parasoll. Let it rain, I like it that way or the other.

Peace.


Steel Mill - Turn The Page Over

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar