fredag 3 maj 2013

skörd

Mitt måtto: Ska Bara har fått ge vika för litet fokus. Igår hade jag ett sjujävlars flyt och idag har jag skördat litet av mina mödor. Först fick jag en mycket positiv respons på mitt utvecklingsförslag hos folkbildningsbolaget och så kom tischan i brevlådan som jag beställt via mail och som jag nästan hade glömt bort. Den passar med! Sedan hade jag sådan tur igår, att jag loggade in på fb strax efter vännen Å hade lagt in en bild på exakt de bestick jag har letat efter. Å befann sig på favoritloppiset och botaniserade och tänkte just bege sig hem, så jag hann precis ge klartecken. Idag, när jag var inne i Ljungbyhed och handlade kunde jag hämta dem och de är kanonfina, de har det gamla Eskilstunaknivbadet kvar och alla är helt utan slitage. Vilket fynd!

Solen skiner och det är fredag, bullarna till skolförsäljningen är klara och nu kan jag snart få sätta mig ute i solen med en bok och mitt äpple som vid nuläget har blivit solvarmt. Ska bara...

1 kommentar: