fredag 9 september 2016

att hinna men inte kunna



man hinner med mycket när internätet ligger nere. Jag har nu byggt färdigt vedskjulet, arbetat, haft kontakt med Telia och deras hejdukar och haft finbesök från utlandet; bästisen har varit här och som vanligt med kort varsel så att man inte hinner förbereda sig, sådant älskar jag för då slipper jag stressa runt som ett jehu på jetdrift.
Och så har vi simmat inomhus för första gången sedan utesäsongen, svabbat golven och fixat en nygammal matta till hösten, fyndat fyra nya skivor och fått hem en (sedan före avbrottet) beställd konsertbiljett i brevlådan. Nu väntar jag bara på veden som aldrig kom igår, men som jag har dess mer tid för - och plats.
Nu kaffe! det gäller att ta det lugnt mellan varven.

Spirit Of John Morgan - The Yodel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar