söndag 17 februari 2013

andas in blås ut


jag börjar åter kunna andas. Äntligen har jag kunnat ta min runda igen. Det har varit tre långa veckor sedan jag orkade ta mig ut och promenera längre än till grannarna och ur bilen för att handla, hämta veden och sådant som måste göras i hemmet. Nu känner jag att livsandarna är tillbaka, jag kan se ljuset! och om en snar framtid kommer jag att kunna känna dofterna och smaka annat än bassmakerna förutom stark chili. Åh vad jag längtar efter att få plocka in egna grönsaker, göra mjuka pajer och krispiga sallader av solvarma tomater, rädisor, potatis och spenat!

2 kommentarer:

  1. Underbart! och... snart är vi där! Ibland är det skönt att tiden passerar fort!

    SvaraRadera
  2. jaaaa... och ibland skulle man vilja stoppa tiden :)

    SvaraRadera